söndag 2 december 2012

så vare söndag kväll helt plötsligt

Så har ännu en helg gått. Jag har inte suttit ner i många minuter alltså. Jag har julpyntat - ja, vi har ju som tradition att smacka upp julgran och hela skiten direkt vid första advent - och tagit hand om sjuklingar och skrivit färdigt den jävla uppsatsen och köpt luciakläder och städat och handlat julklappar och bokat kalas och fixat inbjudningarna och styrt upp saker inför resan.

Jag har bakat också. Lussekatter, saffransbullar och tryfflar, men jag är så inihelvete trött på alla instagrammade och facebookade bakbilder att jag kräks. Jag visar istället upp min utsikt från soffan där jag nu faktiskt ska få en timme eller två ifred. Så puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)