söndag 16 december 2012

the breakfast club

Nu när jag äntligen hittat ett nytt sätt att lägga in bilder på bloggen - efter att ha dragits med nästan enbart iphonebilder i flera månader - måste jag ju fira detta lite. En bild säger väl mer än tusen ord, eller hur är det!? Och hur mycket jag än skryter om hur himla härliga restauranger vi besökte när vi var i London, så spelar ju inte beskrivningarna någon roll när man inte kan visualisera det. Har man sedan världens tråkigaste hemsida så gör det inte heller saken bättre. Då menar jag såklart The Breakfast Club, där vi åt söndagsbrunch.

Så kolla in den här sköna inredningen, och min supergoda brunch! Pastramismörgås med pickles, coleslaw och machesallad.





Det här frukosthaket hade dessutom världens coolaste toalett, som hade discolampa och var tapetserad med gamla stuvar med åttiotalsbarnprogram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)