torsdag 6 december 2012

allt och inget

Efter ett par dagars hejbaberiba börjar jag landa så smått. Bilar som inte startar, byte av dörrar och nycklar som inte passar, paneldebatt i skolan (med en sovande snorunge i tjugoårsåldern längst fram - vart har man sina kaststjärnor när man behöver dem??), strömavbrott, astmaanfall, snökaos, inställda flyg. Lite smått och gott alltså.

Men nu har jag packat min väska och lämnat stor plats att packa ner all shopping. Jag har ju sparat en del och tänkt gå lite bananas faktiskt - men så blev det visst lite andra planer så jag kan ha lite mer ro i kroppen ändå. Imorgon bitti säger vi alltså adios och hoppar på British Airways flyg till London klockan 11.45. Så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)