söndag 23 december 2012

fredagsspåret

Bizzy och Bosse var ju alltså här i förrgår på mat och snark. Bosse satt dessutom och kollade på På Spåret medan Bizzy sov - och jag och Mattias höll på att gå under av tristess och satt och blippade med våra telefoner istället. Hur är det möjligt att det programmet är så populärt!? Det var så oerhört tramsigt och slätstruket samtidigt, trots rätt bra förutsättningar med underhållande och smarta programledare. Men nej... Caroline af Ugglas var så oerhört löjlig, samtidigt som det Stora Offret Marcus Birro och hans finska partner var trista och oallmänbildande i den populärkultur som jag själv älskar. Bööööö.

Men jag lät Bosse hållas! Han var eld och lågor och satt och bredde ut sig i soffan och viftade med armarna. (Ni som känner Bosse vet att han vanligtvis beter sig på samma sätt när han är kraftigt onykter.) Jag hade fått så härliga födelsedagspresenter av dem i form av silverglittrig tröja och lyxchoklad - så jag ville inte vara ofin och säga ifrån. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)