måndag 17 december 2012

grattis till mig själv

Idag fyller jag år. Jag blir trettiotre. Jag gillar att bli äldre förutom att det gör att man hela tiden kommer närmre döden.

Min födelsedag firades med familjen i helgen, eftersom mina presenter bara kunde komma till sin fulla rätt en ledig dag med familjen. Det började med paketöppning i sängen.

Jag fick en chokladask, en badbomb och en ansiktsmask av barnen. Av Mattias fick jag ett presentkort och ett väldigt fint Efva Attling-halsband jag önskat mig.♥

När jag kom ner var det ett dukat frukostbord med tända ljus som stod klart. Färskpressad juice, picksalami, färska frallor och lyxmüsli. Julgran, blommande amaryllisar, julmusik, snön som föll mot rutan. Jag kände mig som om jag hade huvudrollen i en Disney-film där allt var helt perfekt. Så jag grät lite av lycka.

Sedan hade Molly styrt upp en halv dag kring mina presenter, där det började med dubbelmassage av två småbrollor. Det är kanske det här de fixar allra, allra bäst.

Därefter fick jag fotmassage av min finaste Mattias. Ni ser väl hur mycket han älskar det!? (Pedikyren fixade jag dock själv).

Sedan lade jag mig i ett varmt badbombsfizzigt bad, medan Molly lade ansiktsmasken på mig.


Ludvig kom upp och ville trycka två gurkskivor på ögonen också, men de gled bara ner. Istället whizzade de ihop en smoothie åt mig som jag kunde ligga och sippa på. Sedan spenderade jag typ halva eftermiddagen med att trycka i mig choklad.

Fina älsklingar som fixat bästa dagen!

1 kommentar:

  1. Grattis Maria,du har en underbar familj! Födelsedagskramar från Svärmor! <3

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)