lördag 15 december 2012

new york, new york

Jag vågar nästan inte säga det här, för jag vet att många människor stör sig något kopiöst på alla resor vi gör. Inte för att jag behöver förklara mig egentligen, men man kan säga att det blir en slags julklapp till mig och Mattias. Tillsammans har vi gått igenom ett av våra värsta år tillsammans - inte att vi har krisat (mer än vanligt!) men det har slängts så mycket andra jävligheter vår väg. Så nu ska vi iallafall åka till New York, bara vi två, på en långhelg i februari - och ni som hänger här mer regelbundet vet att det är mitt absolut favoritresemål alla kategorier, så man kan säga att jag är dunderglad och lycklig över att ha det att se fram emot när deppighetsjanuari snart knackar på dörren.

1 kommentar:

  1. Om ni älskar att resa och har den möjligheten...GÖR DET!
    Det ska ju inte vi andra lägga oss i!?!
    Jag skulle absolut resa om vi hade möjligheten till det, men med många barn och i princip bara en inkomst så funkar det inte. Jag hoppas att mina barn får möjligheten ändå senare i livet att resa om de vill :)

    Kram!

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)