torsdag 10 januari 2013

vuxenbebin

Min mamma är vad man kan kalla queen of myskläder. I julklapp fick hon därför bland annat en onepiece av mig. Det och nya soffkuddar och en Lars Lerin-bok (som för övrigt är hennes barndomsbästis!). Men iallafall har hon liksom flyttat in i den där nu. Jag ser henne väldigt sällan i något annat nuförtiden, så jag antar att hon gillar den. Sen kan man ju fråga sig om det är normalt för en kvinna på nästan sextio bast att gå klädd i vuxensparkdräkt vareviga dag.

3 kommentarer:

  1. Det är väl bra att det kommer till användning det du köpt :)

    // mammi

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig! Fick bl.a en onepiece i julklapp av Christoffer efter att ha tjatat om en i säkert ett år och så fort jag kommer hem byter jag gärna om till den. Det har gått så långt att han börjar ångra sig nu att han köpte en för han ser mig i typ inget annat längre ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Du ser så gullig ut i den pölsan hörrö Pia :)
    Häls. Peter N.

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)