onsdag 2 januari 2013

årsredovisningen

Så stod vi där vid tolvslaget på nyårsafton, och jag tänkte att det var dags att wrappa ihop året eller sammanställa något till bloggen - men 2012 har varit ett av mina värsta år i livet, så jag buntar ihop skiten och stoppar undan det långt in i garderoben. Jag har haft många bra år på raken, så det är klart att det kommer ett setback förr eller senare. Och året har såklart inte BARA varit sugigt. Vi har varit på fantastiska resor till både Florida, Thailand och London. Molly har också haft det tufft och kommit till nya insikter under året, men det har ljusnat allt eftersom. Och nu har hon en pojkvän som vi alla är väldigt förtjusta över, och som verkligen gillar henne mycket! Det är liksom det viktigaste.

Och vi har umgåtts mycket med vänner som betyder mycket. Några har man tappat på vägen; några har man kommit närmre. Livets gång. Och jag är också väldigt glad över att starta 2013 tio kilo lättare än förra året!

1 kommentar:

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)