lördag 12 januari 2013

saturday night soffhäng

Lördag kväll då. Har haft fullt upp de senaste dagarna med en massa hemmafix och jobb. Jag har varit och vikarierat på min gamla VFU-plats och det var verkligen roligt, men man är ju ganska matt när man kommer hem... Fem minuters andningsrum i bilen innan man ska in och ta itu med sina egna drakungar också.

Idag är barnen bortleasade till farmor, och Molly hänger med sin fina storasyrra som är i Sverige igen. Jag och Mattias har lagat mat tillsammans, planerat lite inför New York och kollat på tv. Har egentligen tänkt vara lite sparsam med kalorierna fram tills vi åker, MEN så ser jag ju att jag har lite choklad från Carli kvar i skafferiet - och visst är väl handgjorda praliner en färskvara?!? Slurp slurp så var det för sent att fundera mer på den saken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)