lördag 4 augusti 2012

@home

Hemma i Karlstad igen. Återigen en ganska underhållande bilresa med två tweenies som försökte sig på Det Perfekta Videoblogginlägget. Trots X antal försök blev det nog sammanlagt... inget.

Trött som en apa orkade jag inte blogga mer igår, eller ens ta kort på all härlig mat vi köpt - räkor, aioli, baguette och skagenröra blandat med oliver, ost och salamis - för jag var helt helt urlakad efter en shoppingtur med barnen ute på Nordby. Förutom alldeles för mycket folk och alldeles för mycket snor har Love dessutom varit överjävligt jobbig i några dagar. Jag har haft noll energi och ork för alla påhitt och trams. Och jag tror att min förkylning riktigt peakade igår kväll, för jag gick och lade mig redan klockan 22 och är rätt säker på att jag hade feber.

Men ok. Nya tag idag alltså. Och vi packar upp, tvättar och packar igen. Nu åker vi snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)