söndag 19 augusti 2012

ลาก่อนประเทศไทย

Nu ska vi alldeles strax checka ut från hotellet. Vi har tänkt hinna äta lunch också, men sen är det dags att åka till flygplatsen. En å en halv timmes resa till Bangkok, men där är det stopp i hela sju timmar. Bööööh. Jag vet inte vad vi ska hitta på mer än att vi laddat alla nintendo och appleprodukter till max, så får vi hoppas på det bästa. Vid 01 thailändsk tid åker vi vidare till Sverige.

Det har regnat de två senaste nätterna, och så kom det en skur igår eftermiddag. Jag är faktiskt väldigt glad för det! Jag älskar sommarregn - inte den typ av sommarregn Sverige har bjudit på i år med femton grader i snitt - men det är ju alldeles fantastiskt när det regnar och det är riktigt varmt ute. Och jag tycker att det är rätt coolt med monsunregn faktiskt! Och i och med att regnet kom i samband med avresa, känns det mer som ett ok avslut nu. Så jag säger puss så länge! Medan Matta packar det sista, hihi.

2 kommentarer:

  1. Välkomna hem hela sköna familjen! Talade med Pia om ni behöver någom mat,men hon visste inte!
    Ni får väl höra av er,så fixar vi det.Kramar Maggis

    SvaraRadera
  2. Lite väl sent påtänkt nu då, eftersom jag jobbar sön, mån, tis
    Kram Mamma

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)