onsdag 22 augusti 2012

förberedelser

Kände mig mosig och lätt illamående hela dagen igår - dock kändes det som om jag klarat den värsta jetlagen eftersom jag inte vaknade innan klockan fem, vilket vanligtvis är standard.

Å nu då. Hundra procent verklighet på en gång. Dagis och skola börjar imorgon, och som vanligt är det tusen saker som ska fixas och inhandlas. Min egen skola börjar på tisdag, men har fått en uppmaning att "gärna börja läsa kurslitteraturen redan nu", så jag har fixat böcker och annat så jag är redo.

Nu väntar jag bara på att Molly ska vakna så jag kan inventera lite garderober, innan det är dags att åka ut till Bergvik för inköp av lite kläder och skor, och storhandling på Ica Maxi då såklart.

Life as we know it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)