torsdag 16 augusti 2012

dino park

Något som verkligen rekommenderas om man åker hit till västra sidan av Phuket, är att åka till Dino Park som ligger mitt emellan Karon och Kata. Vi tog en runda minigolf och avslutade med middag på deras restaurang. En väldigt fin och välskött bana som är uppbyggt som en regnskog - med inslag av dinosaurier naturligtvis!

Molly var den enda som satte hole-in-one, Love var den som imponerade mest, Ludvig var den som var mest ofokuserad, Mattias var den som vann - och jag var den som erbjöd mig sistaplatsen för att behålla friden mellan småpojkarna. Trots att jag egentligen kom tvåa!

2 kommentarer:

  1. Vad fina ni är! Jag längtar efter er! Kram Maggis!

    SvaraRadera
  2. Där känner jag igen mig, att jag suttit och ätit. Mittemot Dino låg förut i alla fall, en restaurang med bl.a svensk husmanskost och bra mat för barnen. Den var dock rätt så dyr kommer jag ihåg.
    Utanför Dino, vid ingången, stod en stackars elefant varje kväll som barnen fick mata, bara av maten som var till försäljning förstås
    detta är inte alls långt från hotellet jag bodde på

    // mamma

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)