onsdag 1 augusti 2012

dagens outfit

Skippedibapp, det är onsdag och lill-lördag så jag tror att jag tar på mig mina nya nittioniokronors kalasbyxor fron H&M idag.

Efter att ha börjat dagen med en stepsils och en alvedon behöver jag något för att pigga upp mig. Och när jag tittar på det här kortet ser jag att jag vist lagt på mig lite väl mycket i sommar, men whatthefuck. Jag bjuder på det. Och jag är fortfarande minus tolv kilo från i januari!

Vi tar nya tag när vi kommer tillbaka från Thailand och allt ska återgå till det normala. Då är det viktväktarna och enpointsmackor till frukost igen.

1 kommentar:

  1. Hej raringar och Maria du är såååå fin,lilla svärdotter! ha det gott,kramar till alla!!! Svärmor!

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)