söndag 4 mars 2012

trots allt

Söndag förmiddag. Jag är lite trött, trots att vi fick sovmorgon till iallafall sex imorse. Men jag fick ett jävligt otrevligt fyllesamtal från pappan till mitt äldsta barn sent igår kväll, vilket gjorde att jag låg och kokade av ilska till rätt långt in på natten.

Jag är väldigt noga med att inte hänga ut honom i bloggen, men läser man lite mellan raderna kan man nog fatta ändå. Och ni som vet hela storyn, ja... say no more. Han ska iallafall åka till den ny flamman i USA snart, så han blir borta i två och en halv månad. Han prioriterar bra.

Men ok. Trött är jag, som sagt. Och för att citera Ludvig: "Du är fin på morgonen också mamma, men du är finare när du gått upp och fixat lite och så."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)