torsdag 1 mars 2012

hey justin, happy b-day man

Idag var det väl den första sportlovsdagen som Molly gick upp före elva. Halv nio sprätte hon ur sängen med ett saligt leende på läpparna. Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Justin Biebers födelsedag, hurra hurra hurra. Arton bast liksom. "Åh, vad stor han börjar bli", kvittrade Molly på facebook igår kväll.

Så vi har firat Justin lite. Vi har tittat på Never Say Never och jag har grinat så jag är alldeles randig i hela ansiktet. Jag kan känna igen den där idoldyrkan från min egen Madonna-kärlek som barn. och så är det mycket klipp på Justin som litet barn, och intervjuer med hans stolta föräldrar, och ja... jag fick gå därifrån en stund för jag blev så inihelvete rörd. Så pinsamt och förargligt. Å nu måste jag åka upp till uni i det här skicket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)