onsdag 7 mars 2012

hej bejbi

Det är lätt att glömma att man är helt jävla urlakad första veckan på praktiken. Men det är en ansträngande grupp att vara med också, samtidigt som det är så roligt. Idag fick jag till exempel en gaffel kastad i ryggen bara för att jag bad ett barn att klä på sig att gå ut på rast. Så är det.

Så jag sitter i soffan och bara toklängtar till helgen, då jag planerar ingenting mer än ryggläge. Ända tills jag kommer på att nejvisst nej, Love fyller ju fyra år på söndag och vi ska visst ha kalas halva dagen - och då också bakas typ en hel dag innan eftersom kakbuffé ska serverras. Hur jag nu kunnat bortse från detta lilla faktum som han påminner mig om det första han gör varje morgon "Hur många dagar är det kvar tills jag fyller år, mamma?" Min lilla skrikbebi börjar bli stor, big tajm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)