tisdag 6 mars 2012

burr

Jag har känt mig frusen och vissen hela eftermiddagen. Och dödstrött. Jag skulle ha tagit en långprommis med Bizzy, men våra respektive skulle visst köra en himla massa burgare till Nöjesfabriken, å helt plötsligt skulle klockan bli ganska mycket, å som sagt så kände jag mig plötsligt helt slut, som om jag höll på att bli sjuk (<--- världens längsta mening btw). Och jag som aldrig är sjuk! Det var väl ett år sedan sist, i Thailand. Då fick jag ju allt och lite till.

Men iallafall. Helt plötsligt var det dags för fotbollskväll och jaaa! jaaAAA!!! JAAAAAAA!!!!! så har Arsenal helt plötsligt petat in tre mål mot Milan. Och nu känner jag min pigg som en mört igen. Mattias oförställda glädje alltså, han är som en liten unge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)