fredag 16 mars 2012

återhämtning

Sedärja. Då har vi alla haft skithög feber, hosta från helvetet och snorbubbliga näsor. Nu ska vi minsann krya på oss hela helgen. Faran är inte över riktigt än, men man kan börja se en ljusning.

Jag gillar ju inte att spilla tid som ni vet, så jag har redan börjat städa, tvätta och sanera. Kanske måste jag ta mig samman lite extra och åka till Ica Maxi och handla också, för det här med att gå till Wallinders och köpa det alla är sugna på just nu ruinerar oss big time.

Men då måste jag ju duscha först. Och byta om från pyjamas. Nä, det orkar jag nog inte ändå.

1 kommentar:

  1. Älsklingar,välkomna tillbaka till livet!!! Men stackars Molly som äe sjuk! Talade med henne idag och hon lät verkligen trött,goa Molly!

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)