tisdag 27 mars 2012

tolvan

Tänk att den här gullispluttisen, min allra första bebi, fyller år idag! Tolv år!

Hjälp! Jag minns ju själv vad jag gjorde när jag var tolv. Jag får magknip av blotta tanken. Men ändå! En fantastisk tid i livet innan allt har hunnit bli så inihelvete seriöst och bajsnödigt.

Och visst är det en ynnest att ha en dotter. Det är något alldeles speciellt. Och därför är jag lite gråtig så här när jag tänker på den resa vi har gjort tillsammans hittills. Alltid vi, i vått och torrt.

2 kommentarer:

  1. Grattis,grattis till världens ljuvligaste 12 åring!!! Margarete

    SvaraRadera
  2. Fina, fina Molly! Grattis igen. Och väldigt fint skrivet, Maria. Blidde alldeles tårögd=)

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)