söndag 11 mars 2012

mini fyra bast

En sådan dag! Fyraårsfirande för älskade lilla Love hela dagen - samtidigt som Mattias vaknade med nästan fyrtio graders feber. Tack kära gud att jag hade hjälp av 2/3 barn när vi skulle städa efter kalasandet. Serpentiner som var sönderrivna till minikonfetti var bara förnamnet. Mitt i städningen välte Molly ut två blomkrukor när hon dammsög, plus att jag slog sönder ett kakfat när jag skulle handdiska det. Å nu sitter jag här med en eld i bröstet och väntar på att sjukna till jag med. Böööööh.

Och hjälp vad mycket kort jag har tagit idag! Hela sex stycken. Jag fick liksom inte ihop det mer än så, med allt annat som skulle fixas. Men han blev rejält firad, trots att det inte blev förevigat på kort. Många fina gäster och bästa presenterna! Tusen tack alla som kom - och tack till er andra som lämnade återbud i sista stund, för att ni inte tog med er magsjukan hit.

Men nu ska jag minsann kura ner mig i sängen en stund med Loves nya Nintendo 3DS han fick av Palle och Titti. Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)