onsdag 9 maj 2012

kära gamla ralphie

Man kan ju tro att vi inte gjort annat än shoppat i USA. Det är verkligen inte sant. Däremot är det sant att vi shoppat varje dag. Så det blir ju en del tillslut. I söndags, när allt var uppackat, fick vi rensa ur garderoberna allihop för att få plats med allt det nya. Och det är ju ett ganska lyxigt problem! Mattias hade med sig en helt ny garderob hem, medan jag mest handlat klassiska plagg som jag kommer kunna ha länge. Men det här med den marina stilen är verkligen inte bra för mig, för det finns ingen hejd på hur mycket ränder jag kan köpa!

Och det braiga är att jag har några bekanta som ska iväg till barnhem i Polen nu i sommar, så man kan skänka saker man inte längre vill ha - och känna sig glad i hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)