torsdag 10 maj 2012

söv så gött

Sällan har jag sovit så gott som jag gjorde det hotell vi bodde de sista fem nätterna på i Orlando, nämligen Homewood Suites By Hilton. Rekommenderas varmt om någon ska till de krokarna!

Men iallafall var det sovandet jag skulle skriva om. Jag har ofta problem att hitta sköna kuddar, men här... ja, jag vet att många hotellkedjor i USA har sköna sängar och kuddar, men här... jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på hur obeskrivligt sköna och perfekta de var. Jag älskade hela sängen, men jag inser mina begränsningar - en kudde eller två skulle jag kunna knycka med mig hem.

"How much would you charge if I stole your pillows?", frågade jag Matt i receptionen. Av hans min förstod jag att det inte var någon bra idé, men någonstans inom mig har tattartanken fötts. Jag måste ha tag på kuddarna.

Och tack gode gud för den här tidsåldern, och tack google för din överlägsenhet - nu har jag hittat webbutiken där allt detta säljs. Nu ska jag bara övertala Mattias att jag behöver fyra kuddar som kostar typ femhundra styck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)