fredag 11 maj 2012

jag har hopp

Strax innan vi skulle åka till Florida bestämde jag mig för att byta hudvårdsprodukter, eller prova några andra iallafall. Jag har använt Clinique i över tio år, men efter att ha läst alla strålande recensioner om Philosophys grejer bestämde jag mig för att prova. Jag älskar ju deras andra serier med badskum och parfymer och sånt. Men nu har jag alltså köpt en hel serie som ska ge mig alldeles strålande hud, det förstår ni väl.

Och man får ju verkligen hoppas att det här fungerar, för förpackningarna är jättesmå men var dyra! Eller också hoppas jag att det bara är skit, för jag skulle kanske inte ha råd att fortsätta använda det här ändå? Hmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)