onsdag 9 maj 2012

mineralerna

Den där första morgonen i Florida vaknade jag som bekant redan klockan 03.20 och kunde sedan inte somna om. Och efter att ha plockat iordning i huset, och vikt lite tvätt och så, hamnade jag såklart framför tv:n. Inte ens i tv:ns förlovade land finns det visst vettiga program så tidigt på morgonen, så jag hamnade på någon shoppingkanal som tokpromotade mineralsmink från bareMinerals. Och efter ett snack med Bizzy - som höjde dessa produkter till skyarna! - bestämde jag mig för att köpa ett startkit på Sephora och prova.

Så nu ska vi minsann se vad det här är för nåt. Måste först bli av med lite solbränna, eftersom det är köpt i min vanliga extremt lighta hudton!

1 kommentar:

  1. Återkom med hur dom, var, jag har också blivit tjatad på att testa detta.

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)