måndag 28 maj 2012

fira mamma

Som mamma hade man liksom rätt att håva in presenter igår. Så jag tackar min lyckliga stjärna att jag varit klok nog att klämma ur mig tre barn, så jag kan få MÅNGA saker. The more, the merrier vet ni väl.

Av Love fick jag en teckning. Det här är jag. Med öron och allt. ♥

Av Ludvig fick jag ett armband han pärlat själv, och ett väldigt fint collage.

Och trots att jag egentligen redan fått Mors Dags-present av Molly, kom hon med en till. Mer choklad till mamman, hurra! På asken hade hon skrivit saker som hon och brollorna kommit fram till stämde bra på mig. Omtänksam, söt, bäst i världen. Lite sånt.

Av Mattias fick jag lite kläder, som jag valt själv tidigare i veckan. Hellre något jag vill ha, än något bara för att. Men han tycker att det är lite mycket Miami över det hära. Och han säger det inte som om det vore en bra sak.

Men skitsamma! Jag är alltid beige/svart/vit/marinblå typ. Jag behöver lite glam och färg i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)