torsdag 10 maj 2012

denna victoria alltså

Jag har varit en trogen kund på Victoria's Secret i många år. Det är alltid en av de butiker som står allra överst på önskelistan dit jag vill gå när vi kommer till USA. Men jag har inte varit helt besatt av den på väldigt, väldigt länge. Hypen hade liksom lagt sig. Tills jag tog med Bizzy dit.

Ja, helt ärligt kan jag säga att vi säkert tillbringat sammanlagt tio timmar i butiken under vår Florida-resa. Bizzy är inte helt snabb i en vanlig butik, men här skulle hon prova allt. Och hon ringde glatt på expediterna från provrummen så de fick komma och hjälpa henne ytterligare.

Så fort vi tyckte att vi hade handlat färdigt, uppstod ett nytt sug efter något annat. Trosor, bh:ar, nattlinnen. Body sprays, läppglans och bikinis. Ja, vi gick helt bananas därinne.

Vid vårt sista besök tog vi ett mycket klokt beslut i att handla för hundrafemtio dollar till så att vi kunde få varsin fin morgonrock med tryck på ryggen på köpet. Just vid det tillfället trodde jag att Bosse och Matta skulle få fetnog och strypa oss på fläcken - speciellt efter att Bizzy alldeles innan haft grym beslutsångest över huruvida hon skulle köpa sina Clinique-produkter på Bloomingdale's eller Macy's - men som snälla små hundar halvlåg de på en soffa utanför och lät oss hållas. Det är kärlek det!

Och bara några timmar efter att vi landat hemma i Karlstad igen, fick jag ett sms: "Är det krångligt att handla från VS webbutik?" Haha!!!

1 kommentar:

  1. Badlakan har de erbjudande om just nu.. Morgonrocken är SÅ mycket bättre. Vill ha meeer!

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)