måndag 7 maj 2012

a normal day in Charlesville

Dagen:
  • Föreläsning där jag somnade ganska många gånger. Jag skyller på jetlag.
  • Framplockande av utemöbler, grill och studsmatta i trädgården. Upptäckte att vi visst slängt vårt utebord förra året. Så snopet att jag glömt det!
  • Klassfotboll. Återigen förlust för Ludvigs lag - dock inte lika tungt denna gång. Och så hanns det ju med en massa annat också. En tävling om vem som kunde hänga längst till exempel.
  • Installation av ny toastol. Gött att få bajsa i nåt nytt. Typ.
  • Lite läxläsning och sorgset prat med Molly. Det är inte alltid så lätt i kompisrelationerna tyvärr. Jag hatar tjejer.
För en vecka sedan vid den här tiden låg jag och gassade i solen. Som sagt, tvära kast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)