onsdag 23 maj 2012

semesterplanering

Vi har bestämt oss för att åka på semester i sommar. Alltså, vi ska såklart göra alla de där turerna i Sverige som vi gör varje sommar, men i år har vi tänkt åka utomlands också. Inte en tur till Norge medan vi är i Strömstad heller då alltså. Jag kräver sol, bad, god mat och wifi.

Jag vet inte riktigt vart vi hamnar, och egentligen är det väl inte det som är det viktigaste heller. Jag tänker att vi behöver lite ledighet ihop, göra någonting roligt tillsammans bara vi fem. Det har varit ett oerhört tufft år hittills på så många sätt, och jag tror att vi alla behöver lite paus från vardagen.

Sedan måste vi nog alla lära oss att fokusera på allt som är bra istället för att lägga energi på det som är jobbigt eller svårt. För hur det än är, så är jag så väldans kär i min man och underbara bästaste barn,och jag är så otroligt lyckligt lottad som får spendera livet ihop med dessa fyra älsklingar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)