fredag 13 juli 2012

wiiiiieee!

Jodå, hon kom hem igår. Landade på Arlanda fem minuter innan utsatt tid och möttes av det tunga gråtartilleriet. Och hon var fin och ljuv och alldeles underbar, som vanligt, men hjälp vad stor hon är! Jag hade nästan glömt att vi typ är lika långa nu.

Sedan satte vi oss i bilen och åkte raka vägen till kussarna i Gävle. Och där grillades det och spelades tv-spel och mystes hela kvällen. Vi avslutade dagen med att sitta uppe till halv två - jag, Pernilla, Oliver, Elliot och Molly - pratandes om livet och pubertet och allt som händer. Så hemskt roligt, och viktigt!

Och bilden jag bjussar på är tagen på Pernillas terrass. Där jag liksom svingade ut lite lätt och ledigt i Pernillas onepiece. Kanske mitt hatklädesplagg ända fram till igår - och jag satte på mig den mest för att chockskada Mattias - men hjälp så skön den var! Och ni ser ju hur glad jag är över upptäckten. Men mest av allt är jag glad över att ha min familj samlad igen. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)