tisdag 24 juli 2012

♥ fredrik ♥

Jag har spenderat halva dagen med en av mina favoritmänniskor i hela världen: Fredrik. Han är på besök i stan med Sebastian och deras lilla bebishund Diesel.

Och medan Mattias jobbade, Molly var på stan och Ludvig och Love var hos en kompis och lekte fick jag helt plötsligt en timme alldeles själv med dessa tre underbaringar. Och vi har så väldigt roligt ihop! Att umgås i det här sällskapet är inget för blygisar precis.

Sen så vill Fredrik gärna visa att han har biffat till sig det senaste året eller så. Han har djupare urringning än en utvikningsbrutta. Och trots att han har ett oerhört välvaxad bröstkorg kan jag liksom inte sluta titta på det här kortet och förundras över att han lyckats få till en sådan gubbkåt min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)