lördag 28 juli 2012

det är klippt

Nu åker vi på semester igen. Iallafall är det det för mig och barnen. Mattias ska jobba medan vi chillar i Strömstad en vecka. Vi åker imorgon efter frukost och kommer hem igen nästa helg. Då är det bara att bosätta sig i tvättstugan för på måndagen efter sätter vi oss på ett plan till Phuket.

Och för att jag ska se någorlunda anständig ut under semestern har jag varit hos Ramadan och fixat till skatboet. Det är verkligen i sämsta möjliga skick just nu eftersom jag tappar så mycket hår, men nu slipper jag utväxten och de frissiga topparna iallafall.

2 kommentarer:

  1. Rebecka Kjelkenes1 augusti 2012 kl. 19:48

    Hej :) hoppas allt är bra med dig!! Testa att äta msm, ett kostillskott som stärker hår o lite allt möjligt!! :) kramar

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)