tisdag 10 juli 2012

california white

När jag hälsade på min svärfar Jan tidigare idag, fastnade min blick på hans väggkalender. 10 juli. My god. Nästan ett episkt datum i mitt liv. Och i år är det tjugoårsjubileum! Det är nästan så att man skulle fira, men jag vill nog kanske mest gräva ner mig när jag tänker på att jag börjar bli så in i h-vete gammal. När man kan skrocka över och minnas något som hände för TJUGI år sedan, då finns det bara en väg vidare. Nedför.

Men okej. Jag knycker på nacken och gillar läget, som vanligt. Här finns en snabbspolning av vad som hände just den 10 juli 1992. Och här finns en miniatyrrecap över tonårslivet i det stora hela. Woop woop!

Molly är tolv och ett halvt denna sommar, men lever ljusår från mig själv i samma ålder. Jag älskar den här småborgligheten som genomsyrar Norrstrand (trots att jag själv inte står bakom den typen av politik)!

Ja, här blev det många länkar till min gamla blogg, men jag har ju summerat skiten rätt så bra vid ett antal tillfällen och vill helst slippa göra det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)