söndag 1 juli 2012

putteplanering

Vi gjorde ett försök att aktivera oss igår. Efter lunch packade vi in oss och lite fika i bilen och åkte till Mariebergsskogen för en playdate med Alva och Jerker. Ja, vi var väl där och lekte i en timme eller något iallafall, innan det började regna. Skräll!

Och medan vi flydde in under tak började det smidas semesterplaner utan dess like, och det var både båtresor och Legoland-besök innan det tillslut landade på Putte i Parken. Utan barn såklart. Och utan mig också, tydligen! Men det är ok. Jag behöver ändå spara pengar till London-resan. Jag sitter redan och filar lite på vad jag ska köpa i julklapp. Till mig själv såklart ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)