onsdag 18 juli 2012

klipp klipp

Efter att ha legat i princip sömnlös en hel natt, dels på grund av ett pulserande öra men framförallt  tack vare regn- och åskvädret som har varit så kraftigt att hela huset skakat, har vädret nu slagit om och bjuder på strålande sol.

Och här har vi haft klippstuga på förmiddagen! Love fick en urkonstig frilla efter att jag råkat klippa honom med en för kort inställning med maskinen - mitt på huvudet såklart! - men jag tror att jag har räddat det så gott det går. Fast på den här bilden ser ju båda för jävliga ut i barret, men det beror på att de är nyduschade och håret är blött och ligger kors och tvärs.

Nu ska jag styra upp lite, väcka Molly och Elin, och förbereda inför Pernilla & co's ankomst. Vi har träffats mycket den här sommaren så det finns en risk att vi överdoserar. Men innan kriget bryter ut så gillar vi läget! Och kusinerna är väldigt glada över att träffas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)