onsdag 18 juli 2012

WT people

Ännu en tillbakablick till Gävle-trippen. Jag är en fåfäng person, men har inga problem att gå ut au naturel. Ofixad, omejkad och så. Jag är ju så rätt så ofta. Dock vill jag inte gå ut i mysbrallor så gärna.

I Gävle hamnade typ alla lämpliga kläder i tvätten en kväll, så jag skulle låna något bekvämt av Pernilla att gå till affären i. Då kastade hon till mig ett par sladdriga svettisbrallor i stl large, och en randig urtvättad tröja. Normalt alltså något man kanske sover i. Eller städar i. "Det är så nära till affären så det är ingen fara," sa Pernilla. Samtidigt struttade ungarna ut i sina sparkbyxor. Simon som skulle visa vägen såg ut som om han var ute och vallade något slags dårhus. Så vi fick ju bete oss som white trash miffon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)