tisdag 17 juli 2012

gotta love glossybox

Som jag har nämnt tidigare, prenumererar jag på något så fiffigt som Glossybox. Det är en tjänst där det varje månad skickas hem en låda med lite nya produkter att prova, baserat på de val jag har gjort. Det man får är alltså en överraskning, men det ska passa min skönhetsprofil som jag har fyllt i på deras hemsida.
Den här månaden slog boxen alla glädjerekord! I fanns det bland annat ett nagellack och läppglans som jag gillade, men det som var bäst av allt var...

Moroccan Oil - två reseförpackningar som i butik kostar 99 kronor styck...

Odd Molly facial cream - fullsize produkt som kostar 245 kronor i affären...

Babor eye cream - ögonkräm som enbart säljs hos hudterapeuter, och kostar över 500 kronor i Sverige.

Allt detta fick jag alltså för endast 139:- inklusive frakt, och en låda kommer hem i brevlådan varje månad. Sedan kan man recensera produkterna för att få poäng, som man kan växla in till gratis glossyboxes. Helt perfekt! Glossybox kan man prenumerera på här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)