fredag 1 juni 2012

älska iherb

När jag har tråkigt tänker jag ofta att jag skulle vilja göra en beställning från iherb. Jag skulle lätt kunna köpa en av varje i hela butiken men måste begränsa mig någonstans.

Här är min senaste beställning:

Scrub från Giovanni - Saltscrub med härlig doft av varm choklad. Jag har köpt den här förr och den ger supermjuk hud! Kan behövas nu när jag flagnar rätt duktigt från Florida...

Läppbalsam från Cococare - Allt som innehåller kakaofett mjukar upp väldans bra. Detta är något helt annat än våra svenska lypsyl kan jag lova!

Schampoo och balsam från Avalon - Ekologiska produkter som jag aldrig prövat tidigare, men som har fått väldigt bra recensioner.

Mist från Hugo Naturals - Kan användas som doftspray till kroppen, men rekommenderas även till att använda i linneskåpet - vilket också är anledningen till att jag köpte den. Älskar lavendel!

Tvättmedel från GrabGreen - Ja, det här kan ju vara märkligt att beställa från utlandet, men jag är lite nyfiken på att prova nu när det var på erbjudande! Det är som små diskmaskinstabletter fast till tvättmaskinen. Inga kemikalier, fosfater eller dåliga ämnen, så bra!

Deodorant från Crystal - Gjord av mineralsalter och har vunnit en massa beauty awards i USA, så den ska tydligen vara väldigt bra om man är känslig mot parfymer och starka ämnen.

... och sist men inte minst, lite smarrig choklad från Chocolove - älskar kombon mörk choklad/nötter/flingsalt!

Summa för allt inklusive frakt: 289:- Älskar iherb! Koden DEP265 ger $5 rabatt på första köpet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)