onsdag 13 juni 2012

nedräkning

Jag jobbar. Därav dåligt bloggande. Jag är inte så sugen på att skriva något om jobbet här på bloggen, men jag är ju på olika förskolor och vikarierar. De senaste dagarna har jag hamnat hyfsat centralt, vilket har gjort att jag på samtliga avdelningar träffat barn till folk jag känner. Väldigt roligt!

Men okej. Sista arbetsdagen imorgon. Och sista dagisdagen för Love. Sen så fredag med skolavslutningar. Jesus, vad det är nära nu. Och det är ju så sjukt länge också! "Tio veckor ska ni vara lediga," jublar jag till Love. "Tio veckor, det är sjuttio dagar! Vilket skönt och långt sommarlov va!".

Till svar får jag då en en väldans skrynklig min och ett gigantiskt BUUUUHHÄÄÄÄÄÄÄ. Kul! #lovelife

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)