torsdag 28 juni 2012

korri korri korri

Woop woop, utgång och fest för hela slanten igår. Jag dricker väldigt sällan, men när jag gör det så är det lika bra att gå all in. Jag önskar bara att jag hade ro i kroppen att sova längre än till åtta. Speciellt eftersom jag låg och tittade på världens roligaste tv-program på YouTube efter att vi kommit hem från krogen.

Jag och Bizzy hängde en stund på Pitcher's och Sommarplayan, medan Mattias och Bosse var kvar hemma och kollade färdigt på fotbollen. Det var rätt så dött, men det var nog bra att vi fick ett andningshål i drickandet, eftersom vi sörplat i oss tre kannor skön blandning av olika varianter på white russian.

Sedan hamnade vi på Korianders bakgård, där vi dansade och sippade drinkar ett bra tag. Så bra att sista drinken liksom åkte lite hiss i halsen på mig när jag skulle skaka rumpa, så jag fick gå och powerkräkas innan jag kunde fortsätta. Min fina kattmask fick jag av någon vänlig dragqueentyp som jag misstänker att Peter Siepen släpat med sig, men enligt uppgift fick den mig att se så elak ut. Själv tyckte jag att det vara rätt skönt att vara anonym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)