tisdag 5 juni 2012

fel fel fel

Fy fan vad jag spyr på vissa föräldrar! Ärligt talat.

Förra veckan blev jag alldeles oerhört beklämd över att en flicka i vår närhet hade sommarfest på sin skola, och så dyker mamman upp full.

Och den här Wordfeud-mannen som dömdes för barnvåldtäkt är pappa till en gammal kompis till Molly. Väldigt fin familj, bör tilläggas. Det är alltså inte bara i social misär som barn far illa. Usch!

Och så, idag, det som ledde till det här inlägget: En mamma som checkar in sig och tonårsdottern på BUP på Facebook. Känns säkert väldigt bra.

JAG KOKAR!!!

1 kommentar:

  1. Men vad fan!!! Nu eldar jag också upp mig här!! Ingen är perfekt, men steget från vissa människors föräldraansvar till perfekt är fan ljusår ibland!

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)