torsdag 6 september 2012

hoxtons

En dag jag i princip enbart ägnat åt att läsa/analysera/
skriva/hänvisa/
tolka/citera. Ja ni vet sånt man gör när man håller på med akademiska studier. Men nu sitter jag fast litegrann så jag får fortsätta imorgon.

Iallafall blev det en rätt så rolig dag (trots näsan i böckerna!) eftersom vi äntligen hittat ett hotell som passar alla. Vi landade tillslut på Hoxton Hotel, som tydligen är rankat som det artonde bästa bland över tusen hotell i London! Och det har vunnit priser för bästa hotell, och trendigaste hotell de senaste åren. Och det ser skitsnyggt ut! Mysigt och designat, i en härlig förpackning. Och så ska det tydligen ligga en massa bra restauranger, barer och härliga små butiker i närheten. Och en superpoppis gastropub!

Hela området andas visst West Village/SOHO-känsla. Lite artsy och bohemian chic sådär. Jaja, kärt barn har många namn. Jag tror vi kommer gillat!

1 kommentar:

  1. Den där sängen skulle jag också kunna leva med några nätter

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)