torsdag 27 september 2012

tjejkväll i stan

Jag mötte upp Bizzy på eftermiddagen, för att gå på tjejkväll i city. Jag skyller naturligtvis på Molly att vi åker dit, för hon får inte vara på stan så sent utan en vuxen i närheten. Men faktum är attbåde jag å Bizzy älskar att fynda och springa i butiker. Och så gillar vi goodie bags.

Och trots galet regn och rätt dålig mat på Mat & Muffins, hade vi väldigt trevligt! Mot slutet fick vi sällskap av Molly som kommit ifrån sina kompisar och var rätt så sur över att behöva gå med mamma. Ända tills hon insåg att jag och Bizzy minsann är två rätt coola katter (om vi får säga det själva!) och det var ju trots allt jag som har VISA-kortet. Så ja, det blev minsann lite shoppat ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)