fredag 14 september 2012

fredagsplanering

Böööh vilken regnig dag. Jag skulle bara vilja stanna i sängen. Eller där kanske jag inte heller vill ligga, för den blev nerkissad inatt och jag har fått ligga på en smal sträng för att undvika det blöta. Jag är inte så att jag orkar gå upp och byta lakan mitt i natten. Jag byter pyjams på kiddot, lägger på en dubbelvikt handduk och så tar jag hand om resten på morgonen. Och Love, som var boven i dramat, märkte inte ens när jag krånglade av honom kallingarna för att sätta på ett par torra.

Men iallafall: fredag fredag idag och jag ska skriva färdigt en analys, läsa en bok och skriva ner lite reflektioner kring den. Sen kanske jag hinner handla lite blommor och äta lunch också innan barnen ska hämtas. Och sen ratatatata ska barnen hem till mormor för att sova över så jag och Mattias får lite egentid, nu när vi firar sjuåring bröllopsdag i helgen och allt ♥


morgonhimmel i Karlstad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)