tisdag 4 september 2012

tisdag

Nämen god morgon! Tisdag idag och det känns redan som om veckan aldrig ska ta slut. Jag har en lång dag framför mig i skolan, och så är det föräldramöte på kvällen. Det är inget vanligt behagligt dagisföräldramöte där man mest sitter och lyssnar, nej det här är för Mollys klass då man plötsligt ska komma överens om att man ska sälja en massa saker. All möjlig krimskrams som man kan tjäna pengar till klasskassan på.

Och jag är aptrött efter att ha blivit väckt tusen gånger inatt av billarm (som ingen jävel stängde av på evigheter!), nerkissad säng, snarkningar och prat i sömnen. Ja, jag sover aldrig speciellt djupt men jag brukar inte vakna många gånger.

Gårdagen var väl ungefär lika kul. Jag satt och läste obegripliga beskrivningar av nyföddas kunskaper precis hela dagen, innan jag hämtade barnen och åkte och postade/hämtade paket (på olika ställen, naturligtvis!), tog ut pengar, handlade, vek tvätt, lagade mat - och ja, allt det där andra. Dagen skulle egentligen avslutas med klassfotbollsmatch också, men så fick Ludvig migrän och blev liggande hela kvällen istället. Så kan det gå.

Men okej. Sånt är livet. Ha en trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)