onsdag 12 september 2012

hey jax

Det här blir en bra dag. Jag bara vet det. Först lite to-dos i skolan, sedan matmarknad på stan - och sedan, ikväll, när barnen har somnat är det dags för säsongspremiären av Sons of Anarchy. Höstens kanske allra bästa program - och skönt med lite annat än Maria Montazami, J.R. Ewing och Filip och Fredrik.

Bosse och Bizzy kommer hit. Vi vill gärna dregla över Jax ihop. Alltså jag och Bizzy, då. Men samtidigt som Jax är snygg som få, så har han noll kemi med sin motspelerska. Torra hångel och stela kramar drar ner betyget för denna man rejält. Men inte för Bizzy. Hon har tillåmed en bild på Jax på sitt kontor. Så kan det gå när Hälleförs meets the bad boys!

5 kommentarer:

  1. What ??? är det säsongspremiär i kväll ???
    *leta leta i tv-tidningen...*
    Bästa serien på hundra år, måste ses - bara den inte är på 9:an får då bryter jag ihop
    Ha en fin dag
    monika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, inte i Sverige än! Men går att ladda hem från USA. Tv-serier är inte olagligt... har jag hört. :)

      Radera
  2. Ämen vänta...hänger inte med...Hällförs vaddå?
    Jobbar hon här? Bor här? Har Jaz en lya här kanske? Svaren får vi veta i nästa avsnitt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du Lotta, mystiken tätnar! :D
      Nämen du vet min vän Bizzy (som egentligen heter Beatrice...), hon har ju rötterna hos dig... såg att du är vän med hennes syrra (Linda Ö) på fb. Världen är liten!

      Radera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)