måndag 17 september 2012

älskade städning ♥

Nu är det ju såhär att det här är en privat blogg, utan vare sig varken tävlingar eller länkar eller annat sponsrat. Men ni vet, my blog my rules... och ibland dyker det upp något alldeles fantastiskt som man bara skulle bli helt bananas av att vinna... så here we go:

Bambi är en av de bloggar jag läser dagligen, och hon har alltså en tävling just nu där man kan vinna en hemstädning från Cleaning Services!

Ni som känner mig vet att jag avskyr att städa. Men jag tokälskar ett städat hem, vilket gör att jag (vi!) ägnar en hel del tid åt detta. Trots att jag har ett antal städslavar (Mattias och Molly) under mig är det ständigt något som måste fixas. Och Ludvig och Love hjälper ju också till efter bästa förmåga, men... det finns alltid något att plocka med. Inte bara städmässigt då alltså, utan det är ju tusen grejer som ska fixas med när man är ledig. Förhöra läxor-laga mat-skjutsa-tvätta-tandläkarbesök-föräldramöten-köpa kalaspresent-klassfotboll-baka-handla-simskola och så vidare i all evighet.

Och nu vill jag ha hjälp! Jag vill ha mitt liv tillbaka! Så nu håller jag alla tummar och tår (och ni med mig, naturligtvis!) för att jag ska vinna en städning här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)