måndag 20 februari 2012

skolregler

Veckan började med att Molly skulle vaccinera sig mot livmoderhalscancer. Hon var fast besluten att jag var tvungen att följa med henne för att hålla handen - ibland blir man väldigt påmind om att hon trots allt inte är så stor ♥ - men samtidigt var det så ofattbart pinsamt att jag skulle med till skolan.

För att göra saken lite värre följde jag med direkt på morgonen, så jag kunde vara med i klassrummet i någon timme innan de skulle iväg till skolsyster. Jag fick lova att hålla mig på mattan, och inte göra något Gulletussan-framträdande, vilket annars kanske är lite av en specialitet, kan man säga. Jag fick inte heller a) sitta längst fram i klassrummet, b) titta på de killar Molly tycker är snygga, c) kommentera något alls eller ens d) hälsa på de andra eleverna. Och trots tusen tvångstankar måste jag säga att jag skötte mig! Hyfsat iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)