måndag 13 februari 2012

och så alan

Jag är ju alltså inte den som skrattar högt när jag ser på tv eller på film, jag kan väl le lite sådär, men det är sällan jag brister ut i gapskratt. Men som sagt, David Brent i The Office har den förmågan på mig. Från början till slut. Dock inte Ove Sundbergs variant igår, nej fy vilken tråkig ripoff!

Men en annan karaktär jag tokälskar är Alan i Hangover-filmerna. Speciellt när han har hand om bebisen.

Eller, jag älskar hela filmerna faktiskt. Och nu kan man visst köpa dockor också. Kanske ska slå till på en sån när jag åker till USA?

1 kommentar:

  1. Älskar också The Office. Så jävla rolig. :) Måste hitta en sån där docka och köpa den åt Benny. Åh vad glad han skulle bli. :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)