fredag 10 februari 2012

å de andra

De övriga människorna i familjen har det också rätt bra. De övriga är alltså:

a. JAG. Jag har just börjat min fjärde termin på Uni. Det går bra. Jag får bra betyg utan att jobba ihjäl mig. Jag hinner med både powerwalks och att jobba lite och att storhandla utan barnen.

b. MATTIAS. Kära make. Han jobbar som vanligt, och det rullar liksom på. Förutom det dära ryggproblemet han drog på sig när han tog ett litet glädjeskutt ner från ett plank på fyllan, och landade fel.

c. MOLLY. Finfina storbarn. Hon har varit i England och varit inblandad i lite trassel i plugget igen. Men hon är duktig och jobbar flitigt och får alla rätt på alla prov. Ett sådant A-barn va. Och imorgon ska hon styra upp en mysdag för mig och Mattias igen. Så älskligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)